
20 marca, 2020
Zarządzanie emocjami w pracy zawodowej
Emocje mają wpływ na wszystko w naszym życiu, dlatego tak ważne jest aby umieć nimi zarządzać. Jeśli nauczymy się je właściwie nazywać i interpretować, zyskamy nową jakość w relacjach międzyludzkich.
piątek
20 marca, 2020
Rozpoczęcie
09:30
Zakończenie
16:30
Opole
Korzyści
- umiejętność rozumienia i postrzegania emocji
- umiejętność odnalezienia się w trudnej sytuacji
- wyrażanie emocji w odpowiedni sposób
Relacje
Współpraca
Zrozumienie
Program szkolenia
- Emocje w biznesie i życiu zawodowym
- Emocje ich rola i znaczenie w budowaniu relacji, podejmowaniu decyzji, motywacji itp.
- Zrozumieć emocje
- Mój dominujący nastrój - autodiagnoza w zakresie dominujących nastrojów i ich wpływ na doświadczane emocje,
- Zarządzanie emocjami poprzez pracę z przekonaniami,
- Inteligencja emocjonalna w relacjach interpersonalnych
Trener

Iwona Kirstein
Psycholog. Pracuje jako konsultant z zakresu HR, trener, coach i kierownik merytoryczny kompleksowych projektów rozwojowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagielońskiego i certyfikowanych trenerem (Małopolska Szkoła Trenerów Organizacji - poziom zaawansowany i coachem (Akredytacja ICF na poziomie ACC). Uzyskała dyplom coacha Erickson College International, ukończyła pierwszą w Polsce szkołę Executive Coachingu w modelu PRO prowadzoną przez konsultantów z UK. Posiada certyfikaty z zakresu diagnozy stylu zachowania Discovery Insight, Disc Extended, Disc Classic. Od 2003 r. pracowała przez 8 lat w wiodącej na rynku małopolskim firmie szkoleniowej. Najpierw jako ekspert z zakresu szkoleń i rekrutacji, potem jako kierownik merytoryczny. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami projektowymi i tworzeniu programów rozwojowych.Od 2011 prowadzi własną firmę specjalizującą się w przeprowadzaniu projektów rozwojowych skierowanych głównie do kadry menedżerskiej oraz działów HR. Posiada doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń, ale również w kierowaniu projektami rozwojowymi (Akademia Kompetencji - Menedżera na Lidera - projekt blender-learningowy skierowany do kadry kierowniczej firm sektora MŚP), przygotowywanie i/lub prowadzenie sesji DC (np. IBM, Tesco Polska, Akademia Kompetencji - Menedżera na Lidera), wdrażanie systemów ocen (np. VSOFT S.A., MHMK) oraz wspieranie zmian organizacyjnych (np. SKK Global, CP Trade Industry Group, Karpacka Spółka Gazownictwa, Farmaprom).Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów z zakresu kompetencji społecznych i menedżerskich oraz wybranych funkcji HR. W zakresie szkoleń menedżerskich specjalizuje się w tematach: przywództwo, motywowanie, coaching menedżerski, budowanie zespołu oraz ocena pracownika.Od 7 lat pracuje również jako coach - prowadzi głównie Executive coaching oraz Team coaching. Przez osiem lat współpracowała z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagielońskiego, gdzie prowadziła zajęcia m.in. z obszaru HR. W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem w kierowaniu ludźmi oraz doświadczeniem konsultanta.
