Warsztaty maja na celu przećwiczenie prowadzenia rozmów, które w praktyce menedżerskiej oceniane są zwykle jako trudne oraz zebranie zasad, narzędzi i technik które pomogą uczestnikom przygotować się i skutecznie je prowadzić.
wtorek
21 marca, 2023
Rozpoczęcie
09:30
Zakończenie
15:30
online
Korzyści
Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
Przygotowanie do prowadzenia trudnych rozmów menedżerskich - zebranie zasad, wskazówek
Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, narzekaniem, utratą motywacji, relacjami ze współpracownikami i/lub przełożonym
Komunikacja
Zespół
Asertywność
Program szkolenia
Skuteczna komunikacja menedżerska - przypomnienie poznanych narzędzi komunikacji
Asertywność szefa - pozycje ja vs inni, granice roli i oczekiwania
Narzędzia skutecznej komunikacji - komunikowanie decyzji, aktywne słuchanie, pytania, informacja zwrotna i nastawienie na rozwiązania
Zasady prowadzenia „trudnych” rozmów i najczęstsze pułapki
Jak dobrze przygotować się do rozmowy i dobrze ją przeprowadzić
co przeszkadza a co pomaga w otwartej rozmowie pomiędzy szefem a pracownikiem
Praca z odmową, oporem, manipulacją.
Ćwiczenia prowadzenia rozmów: podsumowującej/oceniającej, motywującej, egzekwującej wykonanie zadań, dyscyplinującej itp.
Ćwiczenie będą prowadzone z wykorzystaniem przygotowanych case study lub przykładów zgłaszanych przez uczestników szkolenia.
Trener
Iwona Kirstein
Psycholog, konsultant z zakresu HR, certyfikowany trener i coach.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z menedżerami
wszystkich szczebli, również w agencjach pracy.