Skip to content
Trening efektywnej rekrutacji
20 stycznia, 2020

Trening efektywnej rekrutacji - poziom

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności percepcji w przekazach werbalnych, które towarzyszą rozmowie telefonicznej. Szkolenie doskonali także sposób i jakość właściwego słownictwa, emisję głosu tak, aby wpływać na skuteczność prezentacji oferty kandydatowi, a jednocześnie sprawnie i szybko weryfikować trafnymi pytaniami kwalifikacje kandydata pod kątem oferty. Dzięki temu szkolenie pozwala zwiększyć skuteczność rekrutacji telefonicznej *także poprzez Skype) i zoptymalizować czas przeznaczony na rozmowy rekrutacyjne.

poniedziałek
20 stycznia, 2020

Rozpoczęcie

09:00

Zakończenie

16:30
Opole

Korzyści

  • Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy na rynku
  • Umiejętność przeprowadzenia efektywnej rekrutacji i selekcji kandydatów.
  • Radzenie sobie z obiekcjami oraz krytyką w procesie rekrutacji.
  • Umiejętność wykorzystania komunikacji niewerbalnej podczas rekrutacji.
  • Umiejętność trafnego zadawania pytań otwartych i zamkniętych.
Trening efektywnej rekrutacji
Kreowanie wizerunku marki firmy
Trening efektywnej rekrutacji
Efektywna rekrutacja
Trening efektywnej rekrutacji
Komunikacja

Program szkolenia

MODUŁ 1

Kreowanie wizerunku marki firmy dzięki profesjonalnej rekrutacji

  • Zasady budowania pozytywnych skojarzeń kandydata do pracy z marką firmy rekruterskiej i rekrutera
  • Znaczenie słów/zwrotów w kontekście budowania wizerunku marki agencji – jak mówić, co mówić i czego nigdy nie należy mówić.

MODUŁ 2

Prezentacja oferty – budowanie katalogu korzyści

1.Sztuka zadawania pytań jako główne narzędzie dobrego rekrutera

  • Sposoby zadawania pytań i możliwość ich zastosowania w zależności od typologii kandydata
  • Rodzaje pytań i ich zastosowanie w zależności od etapu rozmowy
  • Korzyści z pytań : dla kandydata, dla rekrutera

2.Aktywne słuchanie

  • Parafraza jako metoda eliminacji nieporozumień i precyzyjnego rozpoznania potrzeb kandydata 
  • Stymulowanie rozmowy poprzez komunikaty niewerbalne

3.  Prezentacja oferty

  • Komunikacja: Cecha- Zaleta – Korzyść
  • Eliminowanie zwrotów obniżających wartość wypowiedzi

4. Radzenie sobie z zastrzeżeniami kandydata

  • Techniki postępowania z zastrzeżeniami kandydata
  • Skuteczne odpowiedzi na typowe zastrzeżenia kandydata

5. Radzenie sobie z krytyką, z obiekcjami oraz pretensjami

6. Budowanie katalogu punktów przewagi oferty pracy nad ofertami pracy konkurencji

7. Techniki relatywizowania wynagrodzenia  

MODUŁ 3

Badanie potrzeb i autentycznej motywacji i wiarygodności kandydata w kontekście jego CV i oczekiwań

  1. Katalog pytań sondujących i weryfikujących 
  2. Klasyczne obiekcje kandydatów i ich przełamywanie

Trener

Trening efektywnej rekrutacji
Wojciech Walla
Trener i praktyk Sprzedaży z dwunastoletnim Doświadczeniem biznesowym na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów Sprzedaży. Atutem jest jego ośmioletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dla zewnętrznych klientów biznesowych z różnych branż.Certyfikowany Coach – Noble Manhattan Coaching – PractitionerCoach DiplomaCertyfikowany Trener – Szkoła Trenerów Moderator

Zapisz się na szkolenie