Właściwy program szkolenia zostanie uzgodniony na podstawie rzeczywistych potrzeb szkoleniowych uczestników.
- Zainicjowanie kontaktu z osobą poszukującą pracy - techniki budowania relacji
- Analiza atutów i rezerw indywidualnych stylów komunikacji z kandydatem
- Identyfikacja oczekiwań rozmówcy - jak poprzez pytania przygotować prezentację ofert
- Skuteczna prezentacja ofert na bazie zwrotów korzyści - dajemy kandydatowi to czego potrzebuje
- Techniki przezwyciężania zastrzeżeń klienta, w jaki sposób obiekcje rozmówcy przekuwać w atuty agencji
- Nabycie umiejętności stosowania metod wywierania wpływu na kandydata
- Nauka wykrywania manipulacji rozmówcy i skutecznej obrony przed nimi
- Jak znaleźć wspólny język z klientem
- 10 stopniowa typologia kandydata poszukującego pracy
- Sztuka dochodzenia do kompromisów z kleintem roszczeniowym
- Finalizowanie rozmów z kandydatem
- Studium przypadków na bazie przykładów uczestników