
15 listopada, 2019
Negocjacje z kontrahentami
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności i poszerzanie wiedzy na temat najefektywniejszych sposobów przeprowadzania rozmów negocjacyjnych
piątek
15 listopada, 2019
Rozpoczęcie
09:30
Zakończenie
16:00
Opole Hotel Mercure
Korzyści
- Rozwój umiejętności negocjacyjnych
- Poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych
- Nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjne, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
- Poznanie stylów i orientacji negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu
- Nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im
- Nauka radzenia sobie z trudnym partnerem
Negocjacje
Taktyki i techniki
Wiedza nt. sposobów prowadzenia rozmów
Program szkolenia
1. Kluczowe problemy prowadzenia negocjacji
- Zasady prowadzenia negocjacji.
- Praktyczne zastosowanie negocjacji - twardo wobec problemu, miękko wobec ludzi.
- Poszukiwanie wspólnych interesów jako podstawowa umiejętność potrzebna w negocjowaniu.
- Poszukiwanie różnych możliwości rozwiązania kwestii spornych w negocjowaniu.
2. Negocjacje z dostawcami - kształtowanie relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną
- Z monopolistą - „Dawid i Goliat”,
- Z równorzędnym partnerem - „Przeciąganie liny”,
- Ze słabszym partnerem - „Cytryna”.
3. Przygotowanie merytoryczne do negocjacji
- Analiza SWOT - analiza potencjału własnego oraz Partnera biznesowego.
- Cele negocjacyjne - źródła informacji, wnioskowanie.
- Techniki i triki negocjacyjne Kontrahentów - sposoby neutralizacji.
4. Techniki reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach negocjacyjnych
- Nowe fakty / informacje ze strony Partnera biznesowego.
- Nieoczekiwane „zagrywki” taktyczne firm.
- Nowe osoby wspierające negocjacje po stronie
- Kontrahenta lub zmiana składu osobowego.
5. Negocjacje z trudnym partnerem
- Radzenie sobie z partnerem, który stosuje twardy styl negocjacji.
- Zachowania asertywne i ich rola w prowadzeniu rozmów negocjacyjnych.
- Rozwiązywanie sytuacji trudnych w różnych fazach negocjacji.
- Podtrzymywanie kontaktów z partnerami.
6. Rozpoznawanie manipulacji negocjacyjnych i kontrmanipulacji.
- Manipulacje samooceną.
- Manipulacje emocjami.
- Manipulacje czasem.
- Rozpoznawanie manipulacji i chwytów socjotechnicznych stosowanych przez Negocjatorów, w tym kontrmanipulacji.
- Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.
7. Zakończenie negocjacji
- Zawarcie umowy .
- Warunki płatności i dostawy.
- Kontrakt zasady formułowania.
- Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.
Trener

Wojciech Walla
Tener i praktyk sprzedaży z piętnastoletnim doświadczeniem biznesowym na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Atutem jest jego ośmioletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dla zewnętrznych klientów biznesowych z różnych branż. Certyfikowany coach – Noble Manhattan Coaching – Practitioner Coach Diploma.
Certyfikowany trener - Szkoła Trenerów Moderator Prowadzi szkolenia w zakresie:
umiejętności sprzedażowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe, techniki perswazji w sprzedaży, obrona ceny, telemarketing), miękkich umiejętności menedżerskich (motywowanie i rozwijanie Pracowników, delegowanie zadań i odpowiedzialności; egzekwowanie realizacji celów i ustaleń; budowanie, motywowanie i rozwijanie zespołów; prowadzenie zebrań i spotkań zespołowych; przywództwo i zarządzanie zespołem w zmianie, systemy ocen pracowniczych),
umiejętności osobistych (zarządzanie efektywnością osobistą, samoorganizacja, asertywność, autoprezentacja)
