Skip to content
KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA Z ZESPOŁEM
15 września, 2020

KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA

Podczas szkolenia poznasz zasady skutecznej komunikacji.

–  Jak komunikować oczekiwania swojemu zespołowi?

– Jak mówić angażująco i motywująco?

– Czy informacja zwrotna zawsze jest dobrze odebrana przez pracownika?

– Dlaczego tak ważna jest asertywność w pracy menedżera?

wtorek
15 września, 2020

Rozpoczęcie

09:00

Zakończenie

14:00
ONLINE

Korzyści

  • Rozwijanie umiejętności komunikacji z pracownikami, docierania do potrzeb, mówienia o intencjach
  • Rozwijanie asertywności kierowniczej - nastawionej na budowanie współpracy, komunikowanie oczekiwań, radzenie sobie z krytyką
  • Ćwiczenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej
  • Zwiększenie świadomości blokad w przyjmowaniu korygującej informacji zwrotnej
KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA Z ZESPOŁEM
Zasady skutecznej komunikacji
KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA Z ZESPOŁEM
Asertywność menedżerska
KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA Z ZESPOŁEM
Informacja zwrotna

Program szkolenia

Program szkolenia:

  1. Zasady skutecznej komunikacji
    - komunikacja nastawiona na współpracę
    -poziom treści i poziom intencji
  2. Komunikacja w dostarczaniu wartości klientowi
    -doświadczenie komunikacji w procesie obsługi klienta
    - zasady skutecznego zarządzania komunikacją w procesie obsługi klienta
  3. Asertywność menedżerska
    - postawa asertywna
    - trzy pola asertywnej komunikacji szefowskiej
    - przekazywanie trudnych decyzji
    - techniki asertywne nastawione na budowanie współpracy
  4. Informacja zwrotna
    - trzy oblicza informacji zwrotnej
    - docenianie jako narzędzie budowania potencjału pracownika
    - blokady w przyjmowaniu informacji zwrotnej
    - model przyjmowania informacji zwrotnej FUKO

Trener

KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA Z ZESPOŁEM
Iwona Kirstein
Psycholog, trener, coach. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i certyfikowanym trenerem (Małopolska szkoła trenerów organizacji - poziom zaawansowany) i coachem (akredytacja ICF na poziomie ACC). Uzyskała dyplom coacha Erickson College International, ukończyła pierwszą w Polsce szkołę executive coachingu w modelu PRO prowadzoną przez konsultantów z UK. Posiada certyfikaty z zakresu diagnozy stylu zachowania Discovery Insight, DISC Extended, DISC Classic. Od 2003 pracowała przez 8 lat w wiodącej na rynku małopolskim firmie szkoleniowej. Najpierw jako ekspert z zakresu szkoleń i rekrutacji potem jako kierownik merytoryczny. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami projektowymi i tworzeniu programów rozwojowych. Od 2011 prowadzi własną firmę specjalizującą się w przeprowadzaniu projektów rozwojowych skierowanych głównie do kadry menedżerskiej oraz działów HR.Posiada ponad 15 - letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów z zakresu kompetencji społecznych i menedżerskich oraz wybranych funkcji HR. W zakresie szkoleń menedżerskich specjalizuje się w tematach: przywództwo, motywowanie, coaching menedżerski, budowanie zespołu oraz ocena pracowników.Od 7 lat pracuje również jako coach - prowadzi głównie executive coaching oraz team coaching.

Zapisz się na szkolenie