Skip to content
AM Komunikacja menadżerska
3 grudnia, 2021

AM Komunikacja menadżerska

  • rozwijanie umiejętności komunikacji z pracownikami, docierania do potrzeb, mówienia o intencjach
  • rozwijanie asertywności kierowniczej – nastawionej na budowanie współpracy, komunikowanie oczekiwań, radzenie sobie z krytyką
  • ćwiczenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej
  • zwiększenie świadomości blokad w przyjmowaniu korygującej informacji zwrotnej
wtorek

Rozpoczęcie

Zakończenie

ONLINE

Korzyści

AM Komunikacja menadżerska
Komunikacja
AM Komunikacja menadżerska
Asertywność
AM Komunikacja menadżerska
Informacja zwrotna

Program szkolenia

  1. Zasady skutecznej komunikacji
  2. Komunikacja w dostarczaniu wartości klientowi
    -doświadczenie komunikacji w procesie obsługi klienta - gra biznesowa Chainlink
    - zasady skutecznego zarządzania komunikacją w procesie obsługi klienta
  3. Asertywność menedżerska
    - postawa asertywna
    - trzy pola asertywnej komunikacji szefowskiej
    - przekazywanie trudnych decyzji
    - techniki asertywne nastawione na budowanie współpracy
  4. Informacja zwrotna
    - trzy oblicza informacji zwrotnej
    - docenianie jako narzędzie budowania potencjału pracownika
    - blokady w przyjmowaniu informacji zwrotnej
    - model udzielania informacji zwrotnej FUKO

Trener

AM Komunikacja menadżerska
Iwona Kirstein
Psycholog. Pracuje jako konsultant z zakresu HR, trener, coach i kierownik merytoryczny kompleksowych projektów rozwojowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagielońskiego i certyfikowanych trenerem (Małopolska Szkoła Trenerów Organizacji - poziom zaawansowany i coachem (Akredytacja ICF na poziomie ACC). Uzyskała dyplom coacha Erickson College International, ukończyła pierwszą w Polsce szkołę Executive Coachingu w modelu PRO prowadzoną przez konsultantów z UK. Posiada certyfikaty z zakresu diagnozy stylu zachowania Discovery Insight, Disc Extended, Disc Classic. Od 2003 r. pracowała przez 8 lat w wiodącej na rynku małopolskim firmie szkoleniowej. Najpierw jako ekspert z zakresu szkoleń i rekrutacji, potem jako kierownik merytoryczny. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami projektowymi i tworzeniu programów rozwojowych.Od 2011 prowadzi własną firmę specjalizującą się w przeprowadzaniu projektów rozwojowych skierowanych głównie do kadry menedżerskiej oraz działów HR. Posiada doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń, ale również w kierowaniu projektami rozwojowymi (Akademia Kompetencji - Menedżera na Lidera - projekt blender-learningowy skierowany do kadry kierowniczej firm sektora MŚP), przygotowywanie i/lub prowadzenie sesji DC (np. IBM, Tesco Polska, Akademia Kompetencji - Menedżera na Lidera), wdrażanie systemów ocen (np. VSOFT S.A., MHMK) oraz wspieranie zmian organizacyjnych (np. SKK Global, CP Trade Industry Group, Karpacka Spółka Gazownictwa, Farmaprom).Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów z zakresu kompetencji społecznych i menedżerskich oraz wybranych funkcji HR. W zakresie szkoleń menedżerskich specjalizuje się w tematach: przywództwo, motywowanie, coaching menedżerski, budowanie zespołu oraz ocena pracownika.Od 7 lat pracuje również jako coach - prowadzi głównie Executive coaching oraz Team coaching. Przez osiem lat współpracowała z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagielońskiego, gdzie prowadziła zajęcia m.in. z obszaru HR. W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem w kierowaniu ludźmi oraz doświadczeniem konsultanta.

Zapisz się na szkolenie