- Inteligencja emocjonalna menedżera - model Saloveya i Caruso
- Inteligencja emocjonalna, jak przekłada się na skuteczność w roli lidera
- 4 poziomy kompetencji i 6 zasad inteligencji emocjonalnej
2. Emocje - samoregulacja
- Rozpoznawanie emocji - model R. Plutchika - dynamika emocji, źródła poszczególnych emocji
- ABCD emocji - poznawczy mechanizm powstawania emocji
- Indywidualna praca z arkuszem ćwiczeniowym - analiza sytuacji, która wywołała we mnie silne emocje, identyfikacja myśli, sposobu zachowania
- Jak regulować napięcie emocjonalne
3. Zarządzanie emocjami w relacjach
- Empatia w roli szefa
- Adekwatne reagowanie na emocje innych ludzi;
- Komunikacja inteligentna emocjonalnie; model NVC
- Trójkąt dramatyczny Karpmana
4. Konflikt w organizacji
- Dynamika konfliktu - koło Moora
- Czy i kiedy lider powinien ingerować w konflikt w zespole ?
- Model mediacji kierowniczej