Aktualności

Szkolenie: Profesjonalna obsługa trudnego klienta (21.03.2018)

Zapraszamy na szkolenie pt.:

„Profesjonalna obsługa trudnego klienta”

TERMIN: szkolenie odbędzie się 21 marca 2018 roku (środa) w godz. 09.30 – 16.45

MIEJSCE SZKOLENIA:  sala szkoleniowa – siedziba OKAP, Opole, ul. Krakowska 1

Cel szkolenia:

Zwiększenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.

Korzyści dla uczestników:

  • podniesienie efektywności w roli rekrutera poprzez wypracowanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych
  • nabycie umiejętności komunikacyjnych w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
  • poznanie swojego dominującego stylu zachowań i płynących z niego oczekiwań wobec zachowania innych osób
  • poznanie wybranych technik asertywnych przydatnych w obsłudze klienta
  • zrozumienie mechanizmów związanych z powstawaniem emocji
  • wypracowanie sposobów obniżania napięcia
  • przestrzeń do omówienia dylematów, wątpliwości i poszukiwania konkretnych rozwiązań

Program szkolenia:

  1. Trudny klient czy trudne zachowania
  • katalog „trudnych” klientów
  • model góry lodowej zachowań
  1. Skuteczna komunikacja
  • przekazywanie informacji
  • język pozytywów
  • aktywne słuchanie
  • pytania
  1. Style zachowań
  • autodiagnoza dominującego stylu zachowania
  • skuteczna komunikacja z poszczególnymi stylami zachowań
  • rozpoznawanie stylu zachowań klienta
  1. Emocje a style zachowań
  • jak reagują poszczególne style w stresie
  • ABCD emocji
  • sposoby obniżania napięcia
  1. Asertywność
  • trzy wzorce zachowań
  • czym jest a czym nie jest asertywność
  • techniki asertywne – ćwiczenia

Cena szkolenia:

  1. Podmiot Członek OKAP – 150 zł netto/każda osoba
  2. Podmiot nie będący Członkiem – koszt 300 zł netto/jedna osoba, 250 zł netto/kolejne osoby

 

Gruppe Cartoon Leute mit bunten Puzzleteilen in der Hand

Zgłoszenia proszę przesyłać do dnia 19.03.2018 roku. Przesłanie niniejszego zgłoszenia nie jest jednoznaczne z rezerwacją miejsc na szkoleniu. Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność przesłanych zgłoszeń. Po przesłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem, aby potwierdzić rezerwację.

Imię i nazwisko / Firma

Członek OKAP
TakNie

Ilość osób

Telefon

Mail

Uwagi

OKAP members map

mapa

agencji członkowskich OKAP

News

Aktualności

Najświeższe informacje
artykuly_okap

Artykuły

WYWIADY I WYDARZENIA