Aktualności

Szkolenie: Profesjonalna obsługa trudnego klienta (19.09.2018)

Podnoś standard obsługi kandydata w rekrutacji dzięki umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Rozpoznawaj style zachowań i potrzeby klienta. Prowadź skuteczne rozmowy, niwelując oznaki stresu. Zapraszamy na szkolenie:

„Profesjonalna obsługa trudnego klienta”

TERMIN: szkolenie odbędzie się 19 września 2018 roku (środa) w godz. 09.30 – 16.30

MIEJSCE SZKOLENIA: Hotel Sympozjum, Kobierzyńska 47, Kraków

POBIERZ PROGRAM SZKOLENIA

Cena szkolenia:

  1. Podmiot Członek OKAP – 230 zł netto/każda osoba
  2. Podmiot nie będący Członkiem – koszt 550 zł netto osoba

Zgłoszenia proszę przesyłać do dnia 12.09.2018 roku. Przesłanie niniejszego zgłoszenia nie jest jednoznaczne z rezerwacją miejsc na szkoleniu. Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność przesłanych zgłoszeń. Po przesłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem, aby potwierdzić rezerwację.

Imię i nazwisko / Firma

Członek OKAP
TakNie

Ilość osób

Telefon

Mail

Uwagi

OKAP members map

mapa

agencji członkowskich OKAP

News

Aktualności

Najświeższe informacje
artykuly_okap

Artykuły

WYWIADY I WYDARZENIA