Aktualności

Tradycyjne ogłoszenia o pracę nie działają

Zdaniem ekspertów skończył się już czas tradycyjnych ogłoszeń z ofertami pracy. Potencjalny pracownik traktowany jest jak klient a firmy coraz częściej stosują nowoczesne narzędzia podczas rekrutacji.

Jak przyciągnąć najlepszych pracowników? Jak zwrócić ich uwagę i zachęcić do aplikowania? Branża HR znalazła na to sposób, stając się kreatywną wytwórnią pomysłów wspieranych przez agencje reklamowe.

Działy rekrutacyjne borykają się z małą ilość spływających CV, dlatego tworzą coraz bardziej niekonwencjonalne ogłoszenia. Świadome potrzeb i zainteresowań pokolenia „Z” firmy odchodzą od publikowania nudnych, zasypanych tekstem ogłoszeń na rzecz angażujących uwagę, ciekawych filmików. Ich celem jest wciągnięcie widza i przedstawienie w jak najkrótszym czasie korzyści ze współpracy, możliwości jakie niesie objęcie stanowiska. Wszystko ubrane w grafiki i hasła oplatane dużą dozą humoru.

business-commerce-composition-6213

OKAP members map

mapa

agencji członkowskich OKAP

News

Aktualności

Najświeższe informacje
artykuly_okap

Artykuły

WYWIADY I WYDARZENIA