Aktualności

Dlaczego warto pisać bloga firmowego?

Temat korzyści z pisania bloga firmowego poruszyło już wielu autorów, niestety bardzo często właśnie ta forma kontaktu z odbiorcami bywa niedoceniana.

 

Na początku musimy odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań:
– kto jest naszą grupą docelową?
– do kogo kierujemy swoją ofertę?
– czego Ci ludzie szukają?
– gdzie są? Co robią? Czym są zainteresowani?

Odpowiadając na powyższe pytania będziemy mogli precyzyjniej tworzyć komunikaty i docierać do większej liczby osób. Dobrym pomysłem jest spisanie odpowiedzi. Ułatwi to tworzenie kolejnych wpisów.

Do kogo kierujemy swoją ofertę?

Możemy śmiało założyć, że w przypadku agencji pracy naszą grupą docelową są w większości ludzie młodzi. Między 19 a 30 rokiem życia.
Odważni, kreatywni, otwarci na świat, poszukujący pomysłu na życie. Nie boją się nowych wyzwań, korzystają z najnowszych technologii, spędzają w Internecie od 3 do 4 godzin dziennie. Szybciej przeczytają krótką informację zamieszczoną na Facebooku niż w prasie.

Czego Ci młodzi ludzie szukają?
Szukają studiów, pracy, ciekawych, rozwijających działań i praktyk. Codziennie przeglądają tysiące materiałów, dlatego tak trudno do nich dotrzeć i zaciekawić. Blog zdecydowanie to ułatwia.

Dlaczego zatem młodzi ludzie czytają blogi?

– poszukują informacji na temat konkretnych zagadnień;
– poszukują recenzji i opinii na temat produktów, urządzeń, usług i miejsc;
– szukają pomysłów i inspiracji;
– chcą poznać inny punkt widzenia;
– z ciekawości;
– by wymienić opinie z innymi (komentarze);
– dla przyjemności;
– by poznać innych ludzi;
– szukają autorytetów w danej dziedzinie.

Przekonany? A więc zaczynamy 🙂

Powodzenia 🙂

OKAP members map

mapa

agencji członkowskich OKAP

News

Aktualności

Najświeższe informacje
artykuly_okap

Artykuły

WYWIADY I WYDARZENIA